Як збільшити продажі професійної косметики

Будь-який постачальник професійної косметики зацікавлений в тому, щоб розширювалося число салонів краси, які переходять на його косметичну лінію. Наприклад, виробники детокс шампуней.

Для цього наймаються менеджерів з продажу, витрачаються гроші на їх тренінги, на виставки, на рекламу, проводяться безкоштовні навчальні семінари – на жаль, всі ці традиційні методи останнім часом починають буксувати, тому що конкуренція між постачальниками салонної косметики досягла точки кипіння.

Вибір салонної косметики не просто великий – він надмірний для вітчизняного ринку салонних послуг.

Продавати професійну косметику стало складно. Навіть для того, щоб просто потрапити в салон краси зі зразками і проспектами комівояжеру доводиться докладати величезних зусиль, виставки стають все більш витратними, а віддача від них помітно зменшилася, достукатися до власників салонів краси і косметологів через галузеві журнали також стає все дорожче, а віддача не велика.

Народилися нові, сучасні способи стимулювання продажів професійної косметики? Чи з’явилися нові технології, за допомогою яких полегшується завдання встановлення контакту менеджера компанії з продажу професійної косметики з потенційними споживачами? Утворилися нові канали реклами професійної косметики? Так, ринок індустрії краси не стоїть на місці, і деякі постачальники професійної косметики придумують все нові методи досягнення результату. Ніхто не прагнути розкривати професійні секрети, тому всіх нових «прийомчиків» я не назву, але деякі з них розкрию.

Непрямий продаж професійної косметики

Цей спосіб підвищення продажів професійної косметики та обладнання для салонів краси занадто новими не назвеш – ще років п’ять кілька великих гравців ринку індустрії краси сформували у себе всередині консалтингові підрозділи, завдання яких була допомагати новачкам створювати салони краси.

Зараз, принаймні у десятка компаній є такі відділи – адже навіть за безцінь надаючи послуги з проектування салонного бізнесу можна як саме собі зрозуміле укомплектувати новий салон краси своїм обладнанням і своєї салонної косметикою. Звичайно, шила в мішку не втаїти – думаючі новачки салонного бізнесу розуміють, що замовляючи створення салону під ключ у постачальників, вони отримають відверто заангажована вибір обладнання та косметики.

Але поки не всі розібралися і зорієнтувалися, поки ще метод «опосередкованих продажів» працює, приносячи приріст продажів компаніям в 10% і більше.

Ті з постачальників, хто ще не обзавівся власним відділом консалтингу, почали шукати підходи до незалежних консалтингових груп, що займаються створенням салонів краси і СПА під ключ в надії, що ті будуть при комплектації нових салонів краси рекомендувати їх обладнання та косметичні лінії. На власному прикладі можу сказати, що таких звернень до нас щомісяця буває кілька. Не вважаю негожим вислухати такі пропозиції.

Так і пропустити можна щось дійсно варте уваги, а косметичні виставки – не краще місце для того, щоб вникнути: занадто шумно, клопітно і сумбурно. З деякими з постачальників ми дійсно починаємо після цього працювати – але за однієї умови, що їх лінійка салонного обладнання або професійної косметики не лише гарну зовнішність, але і гідно представлена ​​не тільки в буклетах, але і в Інтернеті. Інакше ми потрапляємо в дурну ситуацію – наша консалтингова група рекомендує щось, а наші клієнти – майбутні власники салонів краси, які обрали нас в якості консультантів, не можуть виразно познайомитися з перевагами свого майбутнього придбання, і вважають що ми рекомендуємо щось контрафактне, зроблене в Одесі на Малій Арнаутській.

Як вони ставлять пастку в Мережі

«Ловись рибка – велика і маленька!» – примовляв вовк, опустивши хвіст в ополонку. Доля його була незавидною. Чи не тим місцем ловив. Звичайно, таким способом споживачів не впіймати. Дивно, але зовсім небагато постачальники професійної косметики розміщують в Інтернеті інформацію про свою продукцію. Найчастіше бачиш гарні сайти, на створення яких витрачено великі кошти. А то, заради чого власне і приходять на сайт потенційні споживачі – чіткої, виразної інформації і немає. Другий варіант – розміщена необхідна, але недостатня інформація. Тобто занадто коротка. Третій варіант – навпаки, вражає шквал текстів і картинок, причому на жаль – тексти переписані з анотацій до косметики або обладнанню, по видимому в поганому перекладі з іноземної, з чого мало що зрозуміло. У таких нетрях неважко заблукати, і потенційний споживач … втрачається. Виникає просте людське бажання закрити сайт, а далі, як в одеському анекдоті сказати авторам «йдіть на ринок, купіть там півня і … йому мізки». Вибачте за цитату, з неї слів не викинеш.

Як збільшити продажі професійної косметики